اجاره بوم گردی اله بوم قزوین- واحد 2

(تعداد بازدید: 1424)   قزوین ,  قزوین ,  الولک  کد اقامتگاه: 2603010
شروع از  2120000 تومان

اقامتگاه بوم گردی اَله بوم در روستای الولک، 13 کیلومتری شهر قزوین استان قزوین  واقع شده است. این اقامتگاه در زمینی به مساحت 1300 متر و زیربنای 1200 مترمربع بصورت 4 واحد کنار هم بنا شده که به هم راه دارند، واحد دو 250 متری با دارا بودن 3 اتاق اقامتی حداکثر ظرفیت پذیرایی از 20 گردشگر را دارد. 
واحد دو بصورت 2 طبقه بنا شده که اتاق ها در طبقه اول قرار گرفته و شامل اتاق کدخدا ،اسّبون  و دشتبون بوده که اتاق ها بصورت کف خواب هستند، تراس مشترک (23 مترمربع) و اتاق کدخدا دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی درون اتاق و اتاق های اسبّون و دشتبون دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در طبقه همکف می باشند.
تمیزی و وسیع بودن این خانه از ویژگی های منحصر به فرد آن است. از امکانات این اقامتگاه می توان به سفره خانه و رستوران در مجموعه اشاره کرد. این مکان بدلیل موقعیت کوهستانی و دارا بودن آب و هوایی سرد و خشک مناسب برای سفر در فصل تابستان می باشد. فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت و نانوایی 5 دقیقه با ماشین می باشد.
قزوین شهریست قدیمی با جاذبه‌های طبیعی که پسته و باقلوا از سوغات این شهر می باشد. از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به ایوان سنگی نیاق ( 10 دقیقه)، آبشار کهنه باغستان (25 دقیقه)، مقبره سلطان اویس (30 دقیقه)، گنبد کافر (30 دقیقه) و آسیاب آبی (30 دقیقه) اشاره کرد.
- در این مجموعه واحد های اقامتی دیگری با کد های زیر در ایران بوم گردی قابل رزرو می باشد.
واحد 1 "2603009"
واحد 3 "2603011"

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
2120000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو بوم گردی اله بوم قزوین- واحد 2

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق 20 متری شامل 5 سرویس کف خواب، یخچال، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی بدلیل موقعیت جغرافیایی پنکه. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی در طبقه همکف.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق 22 متری شامل 5 سرویس کف خواب، یخچال، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی بدلیل موقعیت جغرافیایی پنکه. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی در طبقه همکف.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 11 نفر
اتاق 40 متری شامل 11 سرویس کف خواب، یخچال، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی بدلیل موقعیت جغرافیایی پنکه. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو بوم گردی اله بوم قزوین- واحد 2:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید